woaw :O

okay..log in your facebook..
search NADIAH TOMEY..
this my sistorr..act , aku dengan dea tua lagi aku..HAHA ;)
dea nie always buat aku happy kan ? *kawan hebat
tadi dea bagi wall kat aku suroh tengok blog dea..
aku bukak..OMG..terharu babe..
nahh..korang tengok sendiri : http://nurulnadiahyasin.blogspot.com/
hebatt babe :D
haaa hebatt kan ? korang ada frindship macam nie ? *aku tahu korang tak ada
HAHA..aku sayangs dea ohh..
okay rasmi dea madu aku..
second wife ohh kecik=nizam <3 (okay kitorang berangan jee pun)
ILOVEYOU BABE ;)

HANGOUT 16/17/2011 SABTU

excited gilaa babe..
ramai temujanji *wahh teruja..
 facebook: wanny eppy , breaking amey , atyen kecik , ohh kecik , eina zandra , sweet oren..
ramai lagi lhaa..mesti meriah ken *berharap gila ;)
tapi paleng penting meet my capital N :')
gilaa tak jumpaa dea..
act , aku gadoh dengan dea..tak tahu lha kenapa ? *jangan tanya kenapa?!
tapi pape pun berharap gila dapat jumpa BUDAK-BUDAK HOTT KAT FRIENDLISTT AKUKAN ;)
okay guys see you in few days . HAHA.. *tak tahu betul kee tak english aku nie ;) kboii <3