S A H A B A T LAMA :'D

woaww..tengokk sape kat atas tho..
OMG..OMG..OMG..
tak sangkaa babe..aku boleyh kawan dengan dea balek.. :')
terharu gila..masing-masing nak mengalah.
actually..dea SAHABAT KARIB PALING RAPAT GILA BABENG..
aku sayangs dea dowh..aku dah taknak gaduh dengan dea lagi..
takleyh bawak lhaa..dari form 1 sampai form 3..akhir tahun ada problem sikitt..*HIKHOKK ;D
sumpaa aku rindoo gila dowh kat perempuan atas nie..
kitorang dah macam kembar dah..semua nie atas jasa MOHD.AZIEZUL FITRI..
kalau dea tak tolong kitorang..offcoss kitorang tak dapat rapat macam dulu lagi ken ? :')
hari jumaat kitorang boleyh tahan lagi..sampai lha hari nie ..tadi waktu pendidikan jasmani..kitorang kena denda tak tukar baju sukan..soo pusing-pusing padang..jadi terus rapat gilaa..masa tho malu-maluu lha babe :D.
HAHA..tadi baruu jaa balek dari lepakk..meriahh lha..rupanya cara dea bercakap tak pernah berubah..still nak menjerit-jerit kat telinga aku lagi..HAHA..tak kesaa dowh TASCHA LEEYA..janji kita dah taknak gaduh lagy..sayang kao gila-gila arh..kboiii..ILOVEYOU ;)