okay I LOVE YOU

woaww biyy..first i want say ILOVEYOU THO NIZAM..
thanks a lot biyy..
okayy lame tak update blog..thanks kepada semua yang jadi flower..HAHA..(faham maksudnya kan)
rendoo kat blog..
aku dengan bugikk nie (nizam) ? ?
hmmm..okay jee lha hunny..kitorang tak jadi breakk..nie semua nizam punya pasal..!macam ayink..HAHA..
tahu tak ayinkk apee?fikir sendiri ea?!
dia taknak break dengan aku..aku tak sangka..
nampak sangat lha kao sayangs aku kan bugikk?!HAHA..
okay story permulaan aku kenal dengan dia macamana?! (sorry ayat bahasa rojak malaymixenglish)
start dari mukabuku(facebook lha ngek!)
aku add dea sebab aku tengok photo dia dari facebook girlfriend dia..
aduhh..sweet gila aku tengokk..gf dia cantek lak tho!
soo aku add si balak dea nie (bugik=nizam)
aku usya-usya jelaa couple nie..
aku suka tengokk pasangan sweet..
then 1 hari aku usya tengok relationship diorang hilang..
macamane tah sape tegor sapee..
kitorang chat...aku tengok dia dah ada relationship dengan awek lain pulak (budakk hott kan!)
masa tho aku dah low gilaa babe..aku kan minat dia..
tengok-tengok jee dia dah ada relationshipp..patah hati aku.(wahh jiwangg teraa!)
dalam sebulan kitorang tak tegor sapa...
14/4/2011 dia hantar chat kat aku cakap "nanti i dah break dengan gf i kita couple okay!"
dalam hati aku wahh jantan nie hebatt gila..(sorry biyy..saya fikir lain! :D )
then bape hari aku mintak number dia..(takk maluu betull teraa nie!)
text punya text 18/4/2011 dia cairkan hati aku..
aku pon dah lama fikir pasal kata-kata dia..
soo kata hati aku okayy jee kata terima cinta dia..
soo sampai sekarang story aku dengan dia..
nizam selalu mengalah dengan aku..
selalu marah aku bila aku story about PUTUS..
masa tho aku fikir kenapa kao tak pernah benci aku bila aku dah buatt kao marah :')
aku sedar yang dia terlalu sayangskan aku. :')
terima kaseh banyak nizam.. :')
so sampai sekarang tak sangka hubungan kitorang sampai peringkat nie..
great ! aku sukakannya dude! :D
now perfect 3 bulan hunny :D woaww..its cool!
last my word sayang..
ILOVEYOUBECAUSEYOULOVEMEBUGIKK :')