okay stupid drama..:')

okayy..aku buat drama bodeoh lagy kan kat kelass tady.. :') maaf kawan sebab buatt korang risau..aku okay jee..tadi aku tak nanges lha..cuma tady kepala aku terhantuk kat pintu sebelum datang sekolah :')soo aku tahan sakett..tiba-tiba keluar air mata..adess=,=' bengapp punya air mata.. :') kenapa kao keluar..chill lha teraa :')..pasal dea.heshhhh..teraa??dah-dah lha..dea bosan dengan kao sayangs..urmm..kawan..??korang jangan risau okay..aku takk kesaa..asalkan dea happy lha kawan :')..thoo lha teraa kenapa kao asyik buat masalah..?!!sekarang kao tanggung lha sendiri akibat perbuatan kao tho..(teraa bodoeh!!!bodoeh!bodoeh!bodoehh!!tamparr pipi !!)sekarang naseb aku lha kawan..korang jangan risau..lagipon aku menanges sebab hobi aku lha hunny :') aku gembira tengok hubungan korang :') korangg jangan lha buat bf korang sedeyh..paleng penting..korang jaga hati dea okay..especially EINA ZANDRA , HANA ELMO :') eina kao jangan lha risau taww..aku yang nanges kao pulakk yang takowdd..takk ada apa lha sayang. :') sekarang aku dah tahu perasaan dea bila couple dengan aku..yelaa..aku nie ego sangats..taknak mengalah..sekarang dea dah jujoww...aku rasa bodoeh sangat sebab TAK PUJUK DEA TIME DEA MERAJOKK..(teraa dea dah bosan lha dengan perangai kao yang bodoeh tho!!dea tak tahan dengan kao lha teraa bodoeh! :'( ) okayy..aku terima sayangs.. :') demi kebahagiaan kao capital N..aku tak boleyh paksaa kao untuk sayang aku..cinta aku kan capital N ?? :') ..kao cari lha perempuan yang boleyh faham kao..sentiasa ada masa untuk pujuk kao time kao sedeyh..time kao bosan dea sentiasa di sisi kao sayang :') ..okay lastly hope gila babengg kao happy capital N.. btw, ATYEN IF YOU DAH BREAK OFF DENGAN LOKMAN..APA KATA YOU YANG COUPLE DENGAN CAPITAL N..MAYBE DEA LAGI GEMBIRA SEBELUM NIE KANN ? :') i hope sangats sahabat..you dapat jaga dea okayy atyen ? :') kbyee.. :')  )':