berikan hubungan yang dulu :'[


#awak...??? :'[ rendu hubungan yang dulu :'[ kenapa waktu dulu berubah???!!!saya bencikan diri saya :'[ sebab saya tak dapat terima kesilapan bodoeh saya!!! yaa allah..sampai bila hubungan nie nak jadi macam nie :'[ tadi pergi kat blog awak..saya baca..tibe-tibe jee saya menangis :'[ SUMPAH!!!saye taknak perkara bodoeh sebelum nie berulang..SUMPAH tak sanggup tengok awak cederakan diri sebab perempuan bodoeh yang tak tahu appreciate awak ni...:'[ ....kalau awak bagi saya peluangg..insyaalh saya cuba untuk berubah...saya sendiri tak faham dengan diri sendiri..saya cuba untuk cari diri sendiri..tapi tak jumpa teraa yang sebenar..!! :'[..tuhan bagi petunjuk..??siapa diri aku yang sebenar.. :'[ dah tak larat menangis atau buat orang lain sedih...:'[ aku cuba belajar menghargai seseorang..:'[ SUMPAH hubungan nie banyak dugaan nye :'[ ..saya mintak maaf sebab kecewakan awak :'[...laratt ke aku hadapi semua nie :'[ berharapkan hubungan nie macam masa kita mula-mula kenal :'[...#