:'(

okayy..aku tak tahu kenapa nanges kat kelass tady.. :'(
aku tak marah dea pouwn..
salah aku cemburu tak tentu pasal.. :'(
maaf lha.. :'(
aku tak sempurna kan..
dari awal dulu aku tahu :'(
bukan aku nak menagih simpati..
cuma blog nie jee peneman aku time sedeyh,marah, :'(
dah lha kao tak perlu balas ape yang aku pernah bagi atau buat..
aku ikhlas dengan semua tho..
aku cuma nak kao gembira..tapii maaf aku tak dapat bagi kebahagiaan yang kao impikan selama nie :'(
aku takk pernah marah kao :'(
aku tak pernah nampak kesalahan kao..:'(
depan mata aku..kao lha yang sempurna yang pernah aku jumpa.. :'(
aku menangis tak pernah salahkan kao sayangs. :'(
1 jee permintaan aku..
kao cari lha seorang yang sempurna di depan mata kao.. :'(
kalau aku tak dapat bagi kebahagiaan .. :'(
mungkin dea dapat kan ? :')
aku dah cukup gembira kalau dapat tengok kao senyum .:')
mungkin gelak tawa kita dulu jadi kenangan jee kan ?
ianya memori terbaik aku pernah dapat. :'(
mungkin dengan padam number aku & block aku dari facebook kao jalan terbaik kao untuk lupakan aku. :'(
aku gembira kao dapat ceriakan aku selama perkenalan kita.. :')
cuma kao jangan lha bermusuh dengan kawan-kawan kao sebab perempuan macam aku nie. :'(
lastly ..thanks so much NIZAM. :'(